Sorry, the offer is not available,
but you can perform a new search or explore similar offers:

Store Hr @ Dungun Area

**Job Descriptions**:- Carrying out the entire recruitment process from beginning diligently.- Crafting job requirements and descriptions for all positions i...


From Giant Mini (Retail) - Terengganu

Published 21 days ago

My - Senior / Assistant Manager, Tax Technical & Solution Group

Title: MY - Senior Assistant Manager, Tax Technical & Solution GroupAre you ready to unleash your potential At Deloitte, our purpose is to make an impact tha...


From Deloitte - Kuala Lumpur

Published 14 days ago

Software Developer, Rf Circuit Simulation-Remote

At Siemens, we are always challenging ourselves to build a better future. We need the most innovative and diverse Digital Minds to develop tomorrow's reality...


From Siemens Technology - Malasia

Published 14 days ago

Assurance - Audit Assistant 2 (Johor Bahru)

Our Assurance group is one of the most trusted, respected and influential organisations in the industry. As part of our team, you will provide peace of mind ...


From Ernst & Young - Malasia

Published 14 days ago

Admin Officer (Besut, Terengganu)

Admin Officer (Besut, Terengganu)
Company:

(Confidential)



Job Function:

Other

Details of the offer

Syarat WAJIB Kelayakan
1) seorang yang sentiasa AKTIF DAN CERGAS
2) LELAKI berumur 22-32 tahun
3) Full-time sahaja
4) Rajin, berdisiplin, mahu belajar dan boleh terima arahan daripada Pihak Atasan.
5) Mampu melaksanakan kerja secara AD-HOC (serta-merta) dengan pantas.
6) Mahir dalam penggunaan Microsoft Office Word, Power Point dan Excel
7) Mempunyai Kemahiran Mengorganisasi dan Kemahiran Menyelesaikan Masalah yang bagus.
8) Mempunyai Diploma atau Ijazah dalam Bidang Pengurusan Pejabat, Pentadbiran dan setara dengannya.
9) Boleh bekerja dalam pengawasan yang minimum
10) MEMPUNYAI PENGALAMAN dalam Kerja pentadbiran.
SKOP KERJA UTAMA :
1) Menguruskan Stok Peralatan Pejabat dan Stok Produk
2) Menyediakan Laporan Berkaitan dengan Perbelanjaan dan bajet syarikat
3) Mengemaskini database Syarikat
4) Mengendalikan Sistem fail dan pattycash syarikat
5) Menjawab pertanyaan staf dan Pelanggan
6) Menyediakan Laporan dan Slide presentation dengan data statistik apabila diarahkan.
7) Meneyediakan Laporan yang berkaitan dengan Bahagian Pentadbiran.
8) Melaksanakan kerja-kerja yang diarahkan oleh Pengurusan Atasan.
9) Terlibat sama ada urusan di dalam pejabat dan di luar pejabat.
Tempoh percubaan adalah selama 2 bulan. Sekiranya penilaian yang dibuat menepati target yang diinginkan oleh Pihak Syarikat, Jawatan anda akan di sahkan.
Kami Menawarkan :
==============
1) Syarikat bumiputera yang kukuh bertaraf SENDIRIAN BERHAD,
2) Ruang kerja yang selesa, berhawa dingin dan tidak sesak
3) Gaji tetap dan KWSP dan PERKESO ditawarkan
4) Handphone diberikan dan bil telefon syarikat yang bayar atau mendapat elaun telefon sekiranya menggunakan telefon sendiri.
5) Berpeluang kenaikan pangkat, kerja & gaji tetap, dan kenaikan gaji
6) Tiada sebarang risiko pemotongan pendapatan
7) Waktu kerja Ahad-Khamis (9.30am-5.30pm), Sabtu minggu ke-3, ke-4 dan ke-5 (9.30 AM-2.00 PM)
==============
Berminat untuk bekerja dengan kami?
Sila emelkan resume ke hr.
click for email
. Sekiranya terpilih untuk interview, pihak syarikat akan menghubungi anda melalui telefon.
Sesi temuduga akan dijalankan dari hujung Oktober dan awal November 2020.
==============
Boleh beritahu saudara-mara dan kawan-kawan yang sedang mencari kerja.
Alamat Pejabat :
Syarikat Green Foliar Agrotech SDN BHD,
Lot 60296, Tingkat Atas,
Belakang Telekom,
22000 Jerteh, Terengganu.
(Tingkat Atas di Tapak Pasar Tani Jerteh)


Source: Fastjobs

Job Function:

Requirements

Admin Officer (Besut, Terengganu)
Company:

(Confidential)



Job Function:

Other

Built at: 2024-04-26T03:13:06.078Z